דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטה להצלחה באתרי הכרויות 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 3064 פעמים ]

כולנו יודעים שהיום, האינטרנט היא הזירה החמה להכרויות. פעם, היינו מכירים בני / בנות זוג פוטנציאליים בלימודים, במקום העבודה או דרך משפחה וחברים. היום, כל אותם פנויים ופנויות נמצאים באתרי ההכרויות.

אבל למרות שאנחנו מודעים לכוחם של אתרי ההכרויות, רבים מאיתנו, שהתנסו בהם, לא יודעים כיצד להצליח ובאמת למצוא שם את החצי השני שלהם. גברים ונשים נרשמים לאתרי הכרויות, משלמים ממיטב כספם, מבלים שעות בדפדוף בין הפרופילים השונים, יוצאים לדייטים ועדיין לא מצליחים למצוא את בן / בת הזוג אותם הם מחפשים.

במקרה הטוב, חלק מהפנויים והפנויות תולים את האחריות לחוסר ההצלחה בפלטפורמה הזאת שנקראת "אתרי הכרויות" ומאמינים בכל ליבם שמציאת בן זוג באתרי הכרויות אינה הדרך הנכונה להכרות שתוביל לקשר רציני ואהבה אמיתית.
במקרה הפחות טוב, הם תולים את האשמה בחוסר ההצלחה בעצמם, במי שהם, ומתחילים להאמין שאולי משהו אצלם לא בסדר, אולי הם אלה האשמים היחידים בכך שפעם אחר פעם, למרות כל הניסיונות שלהם, הם לא מצליחים למצוא את האחד או האחת שנועדה להם ואולי נגזר עליהם להיות לבד.

קשה לטעון שהאשמה לחוסר ההצלחה היא באתרי ההיכרויות. אתרי הכרויות הם דרך נפלאה להכיר מגוון ענק של בני/בנות זוג פוטנציאליים לאהבה ולקשר רציני. על כך יעידו סיפורי ההצלחה הרבים של זוגות שהכירו דרך אחרי הכרויות, התחתנו ואפילו הקימו משפחה. אתרי הכרויות מאפשרים לכם להכיר אנשים שלא הייתם מכירים בשום דרך אחרת, פשוט כי אתם לא מסתובבים באותם מקומות. גם המגוון העצום של בני בנות זוג שהם מציעים לא תוכלו למצוא בשום פאב ובשום קורס באוניברסיטה.

לגבי ההאשמה העצמית, העובדה שעד היום לא מצאתם את החצי השני שלכם לא מעידה שמשהו "דפוק" אצלכם. הדבר היחיד שיכול להיות הוא שאולי חוסר ההצלחה שלכם נובעת מחוסר ידע. מה זאת אומרת? שייתכן שאתם באמת מאמינים שעשיתם הכל על מנת להכיר מישהו או מישהי מתאימים דרך אתרי הכרויות אבל בפועל, לא עשיתם את זה נכון. בשביל להצליח באתרי הכרויות צריך לדעת "לתפעל" אותם כמו שצריך על מנת שתוכלו להפיק מהם את המיטב ולהשיג את המטרה שלכם: מציאת בן זוג, וזה בדיוק מה ששיטת השלבים מלמדת – איך להצליח באתרי הכרויות, שלב אחר שלב.

השיטה מסייעת לפנויים ולפנויות להתמקד במה שחשוב באמת. היא בנויה משבעה שלבים ולוקחת אתכם כל הדרך להצלחה, ולא משנה אם מדובר באתרי הכרויות חינם או בתשלום. אתם לומדים לעבוד בצורה שיטתית  לאורך כל הדרך, להכיר את עצמכם ואת בן הזוג אותו אתם מחפשים טוב יותר, להשתמש במנגנוני החיפוש באופן יעיל יותר וכך להפיק את המיטב מאתרי ההכרויות.

 

ILDate.net - אתר הכרויות חינם  בו תוכלו למצוא השוואה בין אתרי הכרויות וטיפים להצלחה באתרי הכרויות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב